Subject: Ed: Koolide söögivahetunni pikkus
From: "Krista Juhanson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Janne Nurme" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 15:56:36 +0200

Palun registreerida ja suunata täitmiseks mulle ja Olga Gurjanovile.

Krista Juhanson

Saatja: Kaidi Randpõld <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 15:35
Adressaat: Janne Nurme <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Koolide söögivahetunni pikkus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Janne!

Aitäh meeldiva telefonivestluse eest!

Tõepoolest on meile väga oluline Terviseameti poolne avalik selgitus või
pöördumine nimetatud määruse punkti osas, kus on kirjas minimaalne
söögivahetunni pikkus.

Koolipidajad ja ka lapsevanemad on väga huvitatud, kui Terviseamet saaks
seda avalikult selgitada.

Söögivahetund on kõige olulisem aeg lapse koolipäevas. Kui söömiseks
ettenähtud aeg on liiga lühike ja/või toimub valele ajal (nt liiga vara)
ja/või järjekorrad on pikad, palju lärmi ja tunglemist, siis juhtubki nii,
et lapsel jääb lõuna söömata.

Täiskasvanud saavad ise oma lõunasöögi aja, koha ja menüü valida, kuid
lapsed mitte.

Sestap on koolijuhtidel väga oluline mõista, et lapsekeskne
toitlustuskorralduse tagamine on kooli põhiülesanne.

Tartumaal tegutseme aktiivselt toiduhariduse edendamisega ning lapsekeskse
toitlustuskorralduse arendamisega.
Siin on meie koduleht
<https://www.tartumaa.ee/heaolu/haridusasutuste-toitlustuskorraldus>
https://www.tartumaa.ee/heaolu/haridusasutuste-toitlustuskorraldus

Jään ootama tagasisidet.

Tervitades

Kaidi Randpõld

arendusspetsialist l Development Specialist

Tartumaa Omavalitsuste Liit l Associaton of Municipalities of Tartu County

+372 5326 8963

 <http://www.tartumaa.ee/> www.tartumaa.ee

 <https://www.facebook.com/TartumaaOVL> Facebook I
<https://www.linkedin.com/company/association-of-municipalities-of-tartu-c
ounty> LinkedIn